2011年8月31日 星期三

失控的晩裝 - Part B

尖沙咀區找尋敬酒晚裝不果, 轉戰中上環區, 叫埋肥肥一齊預約好時間試衫去!

1. Rue Halle Paris - 為於上環的RHP, free trial 2件. 同肥肥準時到達, 有兩位很友善的sales小姐, 另有一位時不時出現下的, 我想是網友提到的designer, 樣子確實比較兇惡些. 上環區的店不像老尖, RHP店內裝修是很Cool的格局, 因為預約了沒有其他walk in 客. 上來這裡主要是衝著這件旗袍而來, 先看她們的相薄, hit款全部掛了出來. sales介紹她們的衫都是法國剪裁, 望過下佢地D婚紗全部都以A line款為主, 大部份是lace, 很高貴的感覺.
立即試穿了這件旗袍. 她的賣點是晚裝小拖尾的裙, 配旗袍式小披肩. 裙是像girdle式綁帶的, 收得條腰好fit. 前面看有點plain, 後面看不得了, 超級靚, sexy得來又高貴, pat pat 位置有朵立體玫瑰, 更顯女人味. 這件衫用作敬酒十分合適, 因為敬酒時賓客都會看倒你的背面啊, 這樣子便十分有睇頭. 而且敬完酒可立即脫掉旗袍小披肩當成另一晚裝作送客look, 十分適合要節省時間的新娘子! (我). 心中已有8成肯定自己會租這件了!

再試第二件, 我看中了這件立體花的晚裝, 併上身時肥肥說太誇張了不喜歡, 但我唔理, 即使兩件都試紅色都在所不計. 原來這件衫最初時紫色的, 特別做了一件紅色給陳敏之拍攝新婚通訊的封面照 :
這件是內藏綁帶girdle, 同樣可以把腰身修得勁瘦, 加上小小sweetheart的剪裁, 穿上後簡直把我的身段出現了Magic!今次簡直進入左迷戀自己的狀態, 靚到唔捨得除呀!! 連肥肥見倒我著, 佢都望到目定口呆, 還說了一句 : "你 著 得 仲 靚 過 陳 敏 之  !" 嘩, 開心到我呀......

好明顯我個心已經飛左去這件立體花花晚裝度, 可是這件衫有一個缺點啊 : 就是 不 適 合 敬 酒 !什麼?? 原來sales說這件衫的看頭集中在下擺的立體花花, 敬酒時會遮住D花花架.....佢地會suggest客人用來迎賓用.....而且這件是deluxe款, 即日confirm單租都要$3900!!如果租兩件的話即可$4900.....好煩惱啊!!

因為之後還約了一間婚紗店, 所以沒有立即下單, 落樓清醒下先....本想去九記食牛腩, 但勁多人排隊, 試了旁邊的八千代拉面, 好味!

2.  Esmeralda Bridal by Full Rich - 位於中環上樓舖, 但格局有點像老尖婚紗店. 店很小,有個像師奶造型的人接待我, 我估她便是網友提到的主理人, 聽聞她會睇你的身型建議你著咩衫, 仲講野好直tim! 我說想找旗袍款的衫, 她一個回應說 : "我的衫是造俾model穿的, 你肚腩都唔細架喎! "我心想, 那代表你的衫唔能夠著靚人, 咁講太過份!!她見我堅持想找旗袍, 所以找了一件俾我試穿. 穿上後款式極之普通, 旗袍的顏色是有點偏螢光橙紅, 她說是"YSL紅" ......之後又試了一件有點deep V 心口有蝴蝶結的紫紅色晚裝, 說這是什麼"valentino red" , 件衫著到我好似大隻婆咁, 中間個蝴碟結簡直不知所謂, 她還說自己的款是客人造租的, 是仿照什麼什麼名牌做的, 望完真係全無興趣, 價錢都唔問就走人了. 肥肥說 : "假如山寨版叫A貨, 那麼她的衫肯定是B貨什至C貨!"

試完兩間, 我基本上已經肯定我會租RHP的陳敏之裙, 肥肥起初都嫌貴, 但他說見倒我著得咁靚都唔介意了 (這話出自一向姑寒於買衫的肥肥口中更加肯定了這條裙真係堅靚!) 問題是租一件定兩件.....一件的話又唔抵, 兩件的話又太多衫.....終於....貪小便宜的我終於以$4900租了這兩件!

今次真係失控了, 回家冷靜後才知自已太衝動了. 在短短三小時的lunch wedding內, 如果要著3件晚裝+1件婚紗, 每件衫出場時間只有20分鐘, 而我亦要花35分鐘用左換衫, 簡直是魯莽的決定!! 不過錢都俾左, 可以點呢? 最後最後, 我作了一個決定 : 放棄紅色旗袍, 轉為媽咪衫. 因為真的太愛陳敏之裙, 加上我只有5圍, 敬酒一陣都敬完啦, 比較多時間係做紙板人被人影相. 況且加多一件衫都係$1000 (即以$3900租一件陳敏之裙之情況下是加$1000多一件), 出面租一件媽咪衫都要呢個價錢, 唔算太蝕既......

不過自己之前都無望過佢D媽咪衫相薄, 之後致電RHP說媽咪衫要在之後兩小時任試的time slot內揀埋, 而且說比較少媽咪衫款式, 有點擔心媽打會揀唔啱衫, 仲要安排埋肥肥媽一齊揀, 真是煩惱! 希望ok啦.....-_-"

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails