2011年6月19日 星期日

連環婚紗尋找日- 扑搥了!

話說上一篇我已經找到我喜愛的婚紗. 不過基於怕自己第一次穿婚紗太迷戀自己穿婚紗的模樣會沖昏頭腦. 所以婆仔心態還是試多幾間先! 但不想自己為婚紗這項目纏繞太多(即係愈睇得多愈花多眼亂), 又怕喜愛的款式被租去, 所以決定於六月內KO這項目!

最愛做足準備的我, 一星期前已經預約好三間在網上看好的婚紗店. 因為三間都在中環區, 一個下午便可全KO.再在各婚紗店的網上相薄下載了心水款式. 試衫時出示相片給店員就唔使靠自己記憶啦!

1. BV Bridal. 第1間到訪的婚紗店. 同小公主先到. 店子不大, 但光猛明淨, 感覺舒服. 這裡提供1小時免費試身, 沒限件數. 這樣很好, 我把想試的全給試了, 總共試了7-8件呢! 因第一次試婚紗時都知道自己適合那些cutting,所以試的都是較近磅的. 試了{Claudine for Alyce 1},{Claudine for Alyce 2},{Claudine for Alyce3}, 這三間比較鐘意. 而晚裝也試了很多件, 有紅色, 紫色, 大露背的, 都挑了一兩件心水. 這間的衫都從外國入口, 而且有些衫是香港獨家代理. 價錢是一般中上環價, 合理 ($6580=1WG+1EG). 不過小公主其後說如果沒比較覺得這間不錯, 但比較起來就覺得款式唔夠靚. 而我的感覺是喜歡第一件婚紗, 絕對是我愛的style,其實都可以考慮.

BV Bridal
 2. Blanc House. 這是第二間到訪的婚紗店. 黃同小陪我看. 這間店俾我感覺有點commercial, 可能係看過她們的廣告. 入到店內掛滿很多衫, 燈光雖然有射燈, 但比較昏暗, 有D衫的顏色都看得不清楚, 總覺得有點黃黃的顏色. 先在Ipad內看電子相簿揀裙, 可免費試三件. 店主Jess很nice,另有2位店員幫手. Jess很專業的, 每件衫都提供專業意見, 服務不錯.

這裡租婚紗沒有package要逐件計, 相簿內有仿vera wang款式, 原來這件要租都要$15000, 試都不用試啦!(其實佢係唔俾試, 唔試點會租佢呢?) 唯有試番d普通款式. 先試網站內的超簡單斜紋, 但穿起來覺得不太收腰, 而且件衫有點舊, 顏色亦太黃, 感覺一般. 之後試了一款魚尾款sweetheart領, 這件會好一點, 但都是不夠收腰, 感覺都係一般. 最後留番個quota試晚裝, 有一件all over立體花款式超級靚, 穿上身簡直欲罷不能! 超靚. 不過價錢亦頗貴, 一件WG要$5500,立體花晚裝亦要$3500, 有點out budget.....老實說這店的衫比較舊, 好似著左好多次咁, 但款式則很新很fashion, 但因為WG未能叮一聲, 所以都係諗諗先.....

3. Mariee.這次楊黃小都到了. 來到位於安蘭街的Mariee.這間店我最在網上看中了她的style,是最心水的店. 來到店內, 店子面積比前兩間大少許, 有很大的試身空間, 舒服的沙發, 同樣光猛明淨.幫我的店主是Jacqueline,她很年輕, 說話的口音有點鬼妹仔. 免費試2件. 先把我早看中的婚紗給她, 立即找了出來試了. 穿起來真係好靚, sweetheart的領口, 很顯身材. 加上小魚尾的高貴款式, 後面再加綁帶, 腰線出曬黎, 又再一次陷入迷戀自己的狀態, 我知道這件便是我的The One了.

既然試了一件心水婚紗, 留番quota試晚裝, 試了一件紫藍色的希臘女神feel晚裝, 不錯啊, 很高貴小拖尾款式. 小公主說這一間是三間最好的, 羊黃都說這一間我穿得很靚. 即場confirm仲有9折, 好啦好啦, 貪小便宜我又confirm了一件WG+1EG, 盛惠$7272.

既然confirm了, 便可任試, 試了些紅色奧斯卡feel的大gown,不錯很壓場的感覺, 但未夠叮一聲. 我諗之後等佢有新款要再來試過.

太好了, 今天便confirm了靚靚婚紗, 幻想著自己要穿這件衫嫁給肥肥了, 滿期待啊!
試完衫, 同姑婆找吃的, 今天全日都未食過野啊!(怕食完穿不下裙子, 所以不敢吃) 本想到博洛尼亞, 點知關店了, 九如坊的八千代都係一樣. 之後唯有去了萬宜的和民啦. 等左好耐位先入倒去, 點了4人前東亞信用卡餐($498), 嘩, 多野食到呀! 平時去和民都係貴夾唔飽, 今次真係太多太飽了, 簡直係挑戰四人肚皮的能耐!!! 唉, 今次真係玩撚猿, 個個都食到縮縮不行鳥.....好飽啊!!!

吃過這餐後,必須要加緊減肥先得! 一定要減多10磅!!加油啊!
{說真的,很喜歡穿上婚紗的感覺,那種對自己的迷戀, 那種覺得自己是最幸福的新娘, 多謝肥肥, 多謝你給我這機會}

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails