2011年6月6日 星期一

找到目標剪裁的婚紗款式 @ Lou Lou Bridal

昨天羊說上環附近有一間好amazing咁好味的japanese bakery cafe, 引到我心郁郁. 夾硬拉埋肥肥同我去食,順便去埋一間心儀左好耐的婚紗店試衫, 其實諗住遲下再減多陣肥先搞婚紗呢樣, 不過咁啱出開上環, 又咁啱間舖有時間, 咪順理成章law,呵呵呵呵~~

3時多出門, 肥肥死都唔肯渣車, 算~搭960一樣姐!到達上環真係烈日當空, 眼見google map度間餐廳同信德中心都幾近, 於是在這站下車開始苦行上山之路. 原來餐廳位於扶手電梯最高位置, 我地由上環拾級而上, 冒著32度酷熱天氣, 上到餐廳門口時真係得番半條人命!!! (下次一定要搭電梯, 或者渣車!!)

這裡十分出名的是toast, 標榜用日本麵粉, 小店只有數張枱,一個open kitchen, 店員都用日文溝通.我同肥肥點了一個炒蛋toast set, 一個deep-fried spicy chicken sandwich set, 套餐亦包了一杯咖啡. 我點了熱咖啡, 很香. 炒蛋toast先來, 炒蛋加了很多cream同牛油炒, 很滑. toast真的很amazing, 很軟熟, 有點甜(加了砂糖及奶吧!), 就咁齋食都覺得好好味, 加埋炒蛋簡直好味到爆燈!!

炒蛋toast set, 好味到爆燈!
而另外的炸雞三文治, 炸雞剛剛炸好, 仲有豐富的肉汁一點都不會乾! 配埋招牌多士梗係正啦! 不過我鐘意炒蛋多士多D, 味道簡單D, 更加好味! 臨走仲買埋兩片面包($19)返去俾肥mama, 今次又加分啦!

博洛尼亞 BO-LO’GNE Café & Bar

中環鴨巴甸街41號

到了6點的appointment time, 我們早了15分鐘去到Lou Lou Bridal的婚紗店. 店舖位於舊式大廈內. 店子不算很大, 但因為d衫掛得好整齊, 空間很夠, 只有我同肥肥兩個客人, 很有privacy, 感覺良好. 主持人Aggie好細心咁介紹她的衫, 我跟她說我第一次揀婚紗, 不知那些款適合我, 她很nice地給我介紹...

由於可以免費試3件, 我先試了一件在blog內看中的款{這一款:碎花喱士修腰紗裙}, 我喜歡它的details位, 可是不知係咪我太肥了, 都拉唔倒拉鍊. 就算用夾仔夾住, 個款的腰身都沒有很修的感覺. 我最初是看中了這款的小披肩, 可是穿上後又覺得不怎麼樣......

之後Aggie立即介紹了另一款給我, 因為這一款是歐洲size, 我會穿得下.{這一款: 百摺簡約婚紗}, 這件剛好穿得下, 穿起上來很修腰, 很有外國feel, 款式似外國fashsion款, 較為時尚. 很喜歡.

開始get倒d路, 我比較適合穿簡潔的款式. 所以第三件亦都係我之前好想試的鬼婆feel簡單款.{這一款: 新娘身上穿的婚紗}. 因為這件是綁帶的, 穿起來真的很修腰, 心形的胸口把臉孔看起來更修長; 再加上我{蜜糖色}的膚色,穿起來的感覺就像外國結婚blog的新娘一樣!! 很簡潔高貴, 連我自己都俾自己迷住了!

之後開始試晚裝. 這真有點困難. 這裡的晚裝都以cutting及款式作賣點, 不像一般的晚裝很閃爆你的. 這一點我很buy的, 因為我的wedding沒有射燈, 有的只有陽光. 所以穿閃閃衫就很不夾. 不過這樣就很難選, 因為未著上身都唔知自己啱咩色咩款. 於是我拿了很多件拼了又拼. 很傷腦筋. 最後先試這一件{這一件:酒紅色的晚裝}, 我喜歡它斜肩的立體花, 酒紅色也很match我.  不過穿起來沒有太驚艷的感覺, 反而肥肥說這色太晚宴feel, 不太match lunch wedding.....

之後再試了另一件粉紫魚尾款式{這一件: 水晶紗晚裝}. 起初看這件衫覺得很普通, 不是第一眼就喜愛. 不過穿起來感覺不錯, 魚尾款不會穿得個pat pat太大(這是一般魚尾款的concern), 反而多了高貴的感覺.

試過曬d衫, Aggie把價錢簡單介紹了一次, 再幫我抄低我看中的款式號. 一點一點都沒有hard sell, 反而叫我地可以反去諗下(其實我有諗過即刻扑埋搥費是煩), 不過肥肥說還是返去諗下先好. 所以我暫定6月底前confirm啦! 下次要叫埋羊黃一齊睇先!

至於肥肥, 我每件衫都有問佢的喜好架, 不過他一如以往都係無咩意見. 他都喜歡我穿簡潔的款式. 離開婚紗店後我再問他看到我穿婚紗有咩感覺, 佢話感覺好像他要即將娶這個人的感覺, 嘻嘻, 聽倒都覺得好sweet~很久沒有這種咁sweet的感覺. 很開心. 不過為了保持神秘感, 之後試穿的section都不會再叫佢了......

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails