2011年6月24日 星期五

Quality Lunch @ Whisk in Mira

前一晚11點幾在網遊時發現心儀已久的Whisk原來有3 course express lunch只是$218/位!! (上次去四季是雙倍價錢呢!) 這可是米芝蓮推介餐廳呢, 網上風評一向不俗, 連素顏天使都極推介呢!不過夜媽媽都搵唔倒人陪我去食, 即管whatsapp下姑婆會唔會得閒啦, 估唔到黃真係有興趣喎,仲一早打俾我confirm tim!即刻book位啦!keke....

1點鐘同黃準時到. 店內裝潢很trendy, 坐的位置面向落地玻璃看到出面綠意悠悠的庭園, 感覺不錯. 侍應入坐時問我們飲什麼, 我說水啦, 著她開了一瓶sparkling water (原來要$70, Capice是免費的, 不過諗深一層可能叫兩杯可樂仲貴). 稍為研究一下餐牌後便點菜了.(侍應在介紹餐牌是說得很"luck cut"....感覺一般)

侍應先送來面包. 是一件硬豬. 塗著牛油不錯吃. 還有bread basket可任選面包吃, 但上次經驗是不要被面包塞滿胃口, 所以沒有再點了.

不久後上菜了, 先來頭盤. 我們都點不同的互相share吃. 其中一份是三文魚凍湯(白色果碟). D湯落左好多好多cream, 超級creamy. 內有三文魚. 而橙黃色的一碟是以帶子刺身上加芒果果凍, 這碟比較清新開胃, 作為前菜十分合適.

之後便上主菜, 有澳洲牛. 我點了medium, 肉嫰很好吃. 伴碟的三小件是spinish, 香煎鵝肝及松露醬薯蓉, 都做得好出色. 另一碟是法式油封鴨, 之前我知道油封鴨的製法複雜, 不是你看上去一件炸鴨肶咁簡單啊!不過我覺得澳洲牛做得較出色.

之後便上甜品了. 點了雪巴及蘋果批. 都不錯吃. 不過雪巴的紅莓味(我覺得似山渣味)太酸, 不喜. 蘋果批伴雪糕則不錯吃.
吃過甜品後便有咖啡, 我點了一杯Latte. 黃則點了Mocha. 依? 好似少咁樣野既? 怎麼沒有petit four呢? 心想好怪啊, openrice說明明有的. 我同黃都沒有問, 一邊傾計一邊玩 Iphone, 說說笑笑坐到3點 ! 只剩下我地最後一枱客了! HS白金卡還有9折, 很划算啊! 埋單時我再問侍應是不是有petit four, 他才發現沒有給我們呢! 救命, 點可以漏了給客人架!!!!! 咁算係咩服務質素呀......-_-"汗...
被遺忘的petit four
總括而言這一餐$513/2人真是一個good deal! 趁放假是同朋友享受一下quality生活真不錯! 不過service比起四季就超很遠了. 但畢竟是四季的一半價錢呢....-_-"

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails