2011年9月13日 星期二

難為了新抱初體驗 - 同肥肥一家去澳門

之前聽同事推介的二天珠海澳門團因為人數不足不成團, 反正都請了假, 便提議和肥肥一家去澳門一日游.適逢澳門國際煙花節, 順便睇煙花都係一個bonus!

因為屯門人, 所以搭屯門碼頭出發的西北航運去澳門係最佳之選! 早上去澳門只可兩班船, 7:30及10:30, 我地搭10:30. 最麻煩係西北航運無得網上訂位, 我同肥肥9:30去到仲要去提款機禁錢再去買飛, 好在俾我買倒, 如果買唔倒真係柒到爆!

肥ma&肥ba約10:00先到, 第一時間就係要幫肥ma搵廁所.呢個動作於整天行程內無數次出現. 每去到一個地方都要搵廁所搵廁所....

登船的地方都幾新淨, 架船都OK舒服, 好定下唔會好"浪". 一個鐘頭無多無少去到澳門. 對我地呢D屯門人真係慳番好多時間! 在船上問定肥ba,問佢想去飲茶定豬扒包, 話到明飲茶果度係食懷舊feel, 食物質素一般. 不過肥ba說還是要去飲茶. 好啦, 咁我地一落船就去飲茶啦. 搭的士到紅街市的龍華茶樓.

時間約十二點, 真正茶客不多, 但多數都是來影相的香港人. 這裡的確有點像很懷舊的舊式茶樓, 又有點像攝影展, 因為擺放了不少特式攝影作品. 我們點了蔥油雞半隻, 一籠馬拉糕, 一籠蒸鯪魚球. 食物都OK, 蔥油雞不錯. $12/人的茶位(很貴!), 我們點了鐵觀音. 茶味不錯的. 在這懷舊的環境下, 原想坐耐D, 影下相, 好好感受下. 但肥ba好似好急好趕咁, 食曬D野之後係咁嚷著要走, 又話D野唔好食, 好似坐多陣都俾蟻咬咁!! 急住俾錢, 就連肥ma入左廁所都等唔切, 要即刻埋單即刻落數.......搞到我地裙甩褲甩咁衝落樓, 都唔知咁急為咩!? 唉......

之後我帶隊步行到青州的灶記, 好彩無執到(隔離劉記因為收地起樓執左lu).人不多, 鐵皮屋茶檔仔格局, 不過有強勁風扇加上少少微風唔覺得熱. 肥肥一家對呢D"痞"登仔的茶檔都幾鐘意! 貪佢有本土特色吧! 我地叫左兩個豬扒包, 我飲了熱鴛鴦, 再要一碟豉油皇炒面大家分, 豉油皇炒面剛炒起很香, 肥ba都讚好食呢!

之後又到網上有不少推介的台山街市堅記食豬腳薑, 一個小小的街市, 地下一層一入去就是了, 只賣乾貨所以環境都OK衛生, 叫了兩隻豬腳及兩舊薑, 豬皮, 雞蛋, 我一向對豬腳薑都沒有特別prefrence,但今次食完真係驚喜喎, 好好味啊! 從前食豬腳薑都不會吃薑的, 原來薑先係最矜貴呢! 第一次就咁齋食薑啊, 原來好林好入味的, 正! 肥ba&肥ma都讚好食, 可能上一輩的人鐘意食呢D野呢~

食完之後我地就搭巴士去新馬路, 帶左佢地去佢地想去的大三巴, 其實佢地都去過好多次, 只不過是想行果條好多試食的斜路買手信. 果D試食真係任試唔嬲, 大大件的鳳凰卷都可以任試, 淨係試都試到飽曬啦! 雖然我都幾鐘意食紫菜肉鬆鳳凰卷, 不過都係忍住唔買. 肥ba就買左薑糖, 佢本來想買花生糖, 但我估佢嫌貴所以買薑糖. 呢D傳統糖我唔識欣賞, 我估都係上一輩先鐘意食.

行完大三巴, 我帶佢地去李康記食零石膏粉豆腐花. 雖然我知大三巴距離李康記條路好近, 但係因為間野在小巷之中, 要問幾個人先問倒佢既位置. 不過D澳門人都幾友善, 都好樂意教路. 行到李康記叫了三碗豆腐花, 肥ba&肥ma可能行得太累了, 都已經無咩表情.
食完之後肥ma例牌去廁所, 這次去得有點耐, 原來要等人出來, 肥ba不知道, 又唔知點解趕頭趕命, 要肥ma去完廁所出來即刻離開. 所以我們又裙甩褲甩咁離開了. 之後他們說想去賭場, 我不好賭, 諗住帶佢地去近近地十六浦涼下冷氣算了. 點知去到十六浦前面見倒Galaxy的無頂巴士, 肥肥很想去這個新賭場, 所以提議等下面班巴士. 這個時候肥ba又說要去廁所, 大佬呀, 頭先個個去廁所你又唔去? 又o係度催命符, 依家個個等車時才說要去!? 真係俾佢吹帳.

不過等左半粒鐘都無車, 問人話原來這裡沒有車去Galaxy!?(唔通頭先眼花!?)我地最後搭巴士去氹仔再行過去. 去到Galaxy, 好富貴的感覺, 有點像半島酒店的風格. 入到賭場, 肥ma又問邊度有得坐? 大佬呀, 周圍都係登啦, 仲問. 之後我地約好時間再集合就分開玩. 我一向只玩大細. 第一野落注就輸了, 十分無隱. 好在肥肥俾左$100我再玩, 但玩多3舖都輸埋, 肥肥由羸$1000變輸$200, 好在我截住佢ja,唔係輸得仲多.

因為大家(肥ba說自己也輸了千多元!!??) 都輸了, 想快點離開這個鬼地方. 我地搭番免費巴士到八百伴, 打算轉的士到晚餐的餐廳. 點知等左好耐都無的士, 仲被個死人大陸人截左我地架的士!!(明明在的士站排隊的!!) 幸好立即可以上倒第二架的士, 可是上到的士後肥ba又係咁依依UMUM咁話個的士司機唔啱, 其實使咩同佢勞氣呀, 好鬼煩!!!! 去到訂了坐的美心亨利餐廳, 間小店都裝修得很新淨很雅緻, 一D都唔似幾十年老店. 今晚全場full了, 沒有訂位就一定無得食呢!

坐下才知道要每人最低消費$200, 肥肥訂位又沒有跟我說.其實如果係我同肥肥兩個來吃, $200/人都沒什麼, 我怕肥ba&肥ma會嫌貴(因為他們會不捨得食西餐的). 之後肥ba問我肥肥有沒有飲酒, 我說肥肥沒有停過飲酒, 昨天和前天都飲了. 肥ba聽後很不高興, 開始在鬧情緒, 全餐飯拿埋口面橋埋雙手食好少野又唔出聲, 肥肥把責任推落我倒, 我問心無愧, 我只是講事實. 但如果我早知佢老豆會咁麻煩, 可能我會唔出聲.


Anyway,這間小店的菜式做得不錯. 在最低消費$200之下, 我們點了:
1)白酒煮蜆 - 做得不錯, 蜆肉新鮮, 很清新, 不過以份量來說有點貴.
2)香辣大蝦兩隻 - 二百多元只有兩隻蝦, 平時我一定不捨得食. 不過真係做得幾好食, 大蝦夠曬彈牙, 上面的香辣肉醬夠惹味, 仲有蝦的鮮味, 用來配白飯一流!
3)非州雞 - D汁都OK, 不過唔夠蝦的汁咁好味
4)葡式燒乳豬 - 好過黑沙環果間好多!!!! 皮脆肉嫰!!! 必點!
5)馬芥休炒飯 - 不錯.
其實服務都算不錯, 上菜時間很適宜, 又會不時幫你換骨碟等, 唯一唔好就係食完好快就幫你執碟, 仲要連墊枱紙都執埋, 俾我感覺係想你快D食完快D咁, 唔知係咪我誤會呢?

明明話要食到9點先出去睇煙花, 肥ba一食完就話要出去等我地, 又唔係坐得唔舒服, 又係咁樣搞埋d小學生鬧情緒手段, 真係好煩. 我地無理佢, 一路坐到九點鐘行出對面睇煙花. 個位置真係good fit到無人有, 不枉佢要收最低消費. 唔使人迫人咁都可以欣賞倒咁靚既煙花, 真係正!
仲俾我影倒哈哈笑!
睇完煙花, 曲中人散, 搭船離開澳門回上環. turbojet一如以往咁舒服, 不過上環回家就轉接了, 搭了961再轉輕鐵, 返屋企成個人散曬. 終於完成了和肥父母去旅行的歷史任務. 同佢地兩個出街真係好麻煩, 肥ma還說想買套票睇水舞間住一晚, 唉, 我真係無咩興趣同佢地去. 仲辛苦過湊細路, 真係請我都要諗下先, 何況仲叫我AA!? 真係唔怪得我點解唔想成日見倒佢地, 因為真係好辛苦. [唉]

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails