2011年9月17日 星期六

DIY起動 - 找辦去!

今日終於的起心肝去腳踏實地找DIY的材料. 鬼咩, 網上說賣紙的地方只開星期一至五, 星期六只開到三點, 仲要o係中環, 真係要特登出去架麻!昨天到Pen取了invitation的sample,事不宜遲, 今天就去中環找紙去!

網上找的一間叫"永信紙業"的紙行, 地點位於中環九記斜對面, 好易搵. 不過因為佢星期六只開到三點, 星期日又唔開, 所以多次經過都摸門釘! 裡面有好多好啱用來做請帖的紙, 全部都係一幅幅單買, 仲有紙辦任攞! 我起初只想找珍珠紙, 店內的伯伯很好人, 他給我一張紙碎給我寫低價錢, 點知張紙碎原來係好靚既日本飛絮紋紙, 好適合做我的invitation! 好開心取了些紙辦回去呢!
之後我問伯伯邊度可以印帖, 原來就有對面(即九記旁)就有一間"強興印務". 一於入去問下啦~店員Dennis係一個好nice的人啊, 他們的紙都係可代購永信的紙, 再加工印刷的! 單色都係$200, 燙金/銀是$250, 都幾啱我筆直! 真係好開心搵倒這兩間店呢!
行完紙行, 一場來到中環, 一個人去博洛尼亞食個多士早餐, 好satisfy!之後再搭地鐵去深水埗搵絲帶, 一向都知道深水埗有好多手作仔的材料店, 但實質我就從來無去過. 原來在汝洲街真係有好多間, 好多絲帶珠仔手作店, 星期六都迫滿人. 我入到一間絲帶店, d款式真係多到嚇死人!! 搞到我患上"選擇困難症"....
冰山一角
最後我取了些絲帶辦便離開了, 嘻嘻, 我的DIY Inviation有了雛型了, 真係開心. 諗住由深水埗搭巴士返屯門, 點知傻下傻下搭錯左方向去左旺角! 頂! 唉, 咁唯有行下花墟睇下有無收鑊啦~搵倒一間"百利花卉"問下襟花價錢, 剛好她們在整既用紅玫瑰做的襟花好靚啊! 她們用的襯花同絲帶都好靚! 而且價錢只是$30/個! 以鮮花來計十分划算呢! 而且她們亦很老實說現在不能報倒三月的價錢俾我, 因為情人節過後報的價才會最抵的, 叫我過了情人節才來找她.....哎呀我最怕咁趕了....

我又去了最出名的"繽紛花店"查詢了用鮮花佈置證婚走道的價格, 她們說小花束都要$180/束, 最少做$10/束, 即係要$1800!! 嘩, 用$1800來佈置10分鐘的證婚儀式簡直是燒錢一樣(雖然我租禮服已經是燒錢了), 但真係不得不卻步.....還是自已用tissue paper DIY好了......

P.S. 原想保持神秘, 但念在這blog根本沒人在看, 就偷偷po一張請帖的雛型color combination給大家看看吧~

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails