2011年9月26日 星期一

貼身膏藥

今個星期日做了肥肥的貼身膏藥, 全日都痴實佢. 他屎忽生瘡了(很大粒, 有一網球咁大size), 做過小手術, 我很細心地幫他清洗傷口換膠布, 只是輕輕掂一下肥肥都會聲嘶力竭地叫痛. 而他說他期待已久的FIFA 2012有些舖頭已偷步推出了, 我便和他一起出旺角找game. 肥肥說他屎忽的瘡很痛, 行步路都跛下跛下咁. 但他仍然要走遍信和找game, 可是很多舖頭都告訴他未出. 之後我地又再去好景, 頭一間舖頭都無賣, 肥肥顯得十分失望, 他立即不斷到討論區找資料, 而我則一個人在好景的game舖逛逛, 俾我搵倒有一間肯偷步出售, 我立即告訴肥肥, 他頓然精神一振, 完 全 忘 記 自 己 屎 忽 生 瘡 的 傷 勢 , 立即以九秒九飛撲去購買 (哈? 不痛了嗎?), 咁當然俾佢買倒啦, 仲有限量版波衫tim, 佢開心到post埋上面書度, 活像小朋友一樣.

之後我帶他到扒王之王食lunch, 位於旺角二樓的扒王, 是鬧市內少有的清靜餐廳, 姑勿論食物的質素, 坐在窗前的卡位看到出面的綠意公園, 好似暫時離開旺角咁. 食過午飯, 便同肥肥到荷理活取他訂造的西裝 (for phuket pre-wedding), 不過間死人野又未搞掂, 又送漏野, 真係白行一趟. 之後我們便搭67X 回屯門了.

回到屯門, 先到日本城買過個新垃圾筒, 之後我說想買電湯煲, 但搵左幾間都要四百幾蚊一個, 唔啱筆直. 之後我便去新墟買餸, 肥肥就去攞眼鏡, 各自回家. 都6點幾, 到街市執平野. 一個人買餸, 回到家肥肥已鎖埋門自己閉關打機, 仲開左三罐啤酒飲tim! 我就一個人又洗又煮, 煮了芫茜魚片湯, 肉碎茄子, 蒸倉魚, 臘鴨脾撈白飯. 煮好曬飯執好曬枱肥肥先斯斯然出來食飯. 食飯時他說他的朋友有可能會上來打機. 所以食飯後我便開始執屋, 肥肥就成隻死豬咁攤在梳化/床上玩iphone, 還說”你 咁 樣 走 來 走 去 左 住 我 打 機 ”, 我真係好嬲呀!!!!!!! 我咁累仲要一個人執屋打掃, 都係想佢d friend上到來唔會失禮人, 佢仲俾說話我聽.

好嬲佢!!!!!!!!!!! 訓覺都唔使佢UM呀!!!!!!!!! >.<

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails