2011年9月22日 星期四

失控的晚裝 - part C

想不到這篇"失控的晚裝"寫到part C到仍然很失控. 話說我一心打算打RHP的紅色旗袍轉做媽咪衫, 我特意約了2小時的唯一試衫session叫埋媽打同肥媽一齊去試. 媽打去到了, RHP原來只有8件左右的媽咪衫, 全部都一係拖尾一係low cut, 媽打試了幾件都不喜歡, 無論我幾落嘴頭都無用.
肥ma來到仲大鑊, 佢上到黎先話要著褲, 無褲款就連試都唔使試 (真系吹鳩象, 叫佢試衫時又唔講自己一定要著褲! ).

咁樣簡直係打爛左我個如意算盤, 左度右度都係多左一間晚裝. 唉, 無計啦, 如果真係要在RHP租兩件晚裝, 都無可能兩件都係紅色. 所以把紅色旗袍換了另一件. 因為時間又不足, 而有幾件睇落OK的都已經無期了. 先試了一件肉粉色全通花, 好似好老咁(著起成個中女咁), sales說得沒錯, 花花衫係會顯得成熟些. 而sales則推介我著另一件紫色橫間, 著起來比較young, 看落OK, 但沒有釘一聲的感覺, 但sales則說我較合襯這件, 我覺得她的taste都OK, 所以雖然我心裡不太確定還是confirm了這一間.

confirm實D衫就可以影相了. 今次租衫行動俾自己搞禍了, 心裡真是有點不開心. 好希望自己可以快點重拾心情吧....(如大家看到此post, 可否俾D正面的評語呢....咁樣我都會開心D)



之後同肥及肥媽道別, 再同老豆媽打番去油麻地永隆度confirm裙掛, 永隆的姐姐看到我便說"高高瘦瘦"的身型, 真係氹得我好開心, 心情緒為回復了. 裙掛呢家野真係試得多都睇到眼花潦亂, 最後都是選了"小五福", 特意揀一件較新淨的(只穿了一兩次), 穿起來真的醒神些! 而且亦較修身, 看起來不會肥呢~$780, 很滿意~

confirm裙掛後, join埋細佬一齊去維景酒店食buffet慶祝媽打生日, 長腳蟹, 三文魚, 魚翅湯, 鐵板即燒羊架, 牛仔柳, 大蝦, 仲有即焗梳乎厘, 連加一每人$313, 算是不錯喇~

唯今之計, 唯有睇下在Mariee度唔要藍色希臘裙轉伴娘裙, 或者轉租到布吉pre-wedding, 再唔係咪真係著三件law.....(23/9 : 最終以加$1000 settle了租到布吉影相.....覺得自己真係好side錢....)

1 則留言:

Related Posts with Thumbnails